GA Zi









Obam yurdum talan oldu
Destanlarim yalan oldu
Yollar birer yilan oldu
Kervanlarim geçmez gayri

Hani mavi denizlerim
Üç kitada nal izlerim
Kör mü oldu bu gözlerim
Çasitlari seçmez gayri











"Benim Felsefem"

Su dünyada "HAYAT" dedigimiz seyin ,
nekadar uzun olmasindan ziyade,
yasadigimiz hayatin ne derecede
serefli olmasi mühimdir!



sevgi ve saygilarimla



I ... ... you

G A Z I

A K D A G





Osmanli

BARISA HIZMET

Toprak anam, gök gardasim, su dadim
Sevgi çaglar yüregimde, sel mi ki
Ben dogarken yurdum diye agladim.
Ayriliga dayanilir hal mi ki

Kiristeyim, kabzadayim, yivdeyim
On alti yildizli mutlu evdeyim
Yirmi dört kol yetistiren gövdeyim
Tek kökteki ayri ayri dal mi ki

Yesevi'nin çesmesinden akmisim
Mevlana'nin gözleriyle bakmisim
Yunuslarin tezgahindan çikmisim
Senlik benlik dosta giden yol mu ki

Yagiz Osman tug dikince Sögüt'e
Edebali gül yolladi yigide
Öz gardasim Abdal'i da beyide
Sarisinim esmerim de el mi ki

Uçtu sarktan garba saha kalkan at
Sevgiliye esti kiliç kalkan at
Üç kitaya nasil gerdim kol kanat
Anlatayim su bendeki dil mi ki

Yesevi'nin çesmesinden akmisim
Mevlana'nin gözleriyle bakmisim
Yunuslarin tezgahindan çikmisim
Senlik benlik dosta giden yol mu ki

Bolayir'dan Sakarya'ya atladim
Sütçü Imam namlusunda patladim
Çete kurdum ordulari hakladim
Millet için yurt satilik mal mi ki
Tarih boyu hizmet ettim barisa

Çok kalmadi hedefime varisa
Miraç hizi ile çiktim yarisa
Uzay dagi asilmayan sel mi ki

Yesevi'nin çesmesinden akmisim
Mevlana'nin gözleriyle bakmisim
Yunuslarin tezgahindan çikmisim
Senlik benlik dosta giden yol mu ki


SÖZ : HAYATI VASFI TASYÜREK





Selamun aleykum dergerli dostlarim,



Sitemi sereflendirdiginiz icin hepinizi yürekten selamliyorum. Sitemin amacini biliyorsunuz, bu yüzden birde vakit sikintisindan kendim hakkinda cok fazla bilgi yazmak istemiyorum. Ilerleyen zamanlarda kendim hakkinda cok daha fazla seyler yazacagim. Fotoraflarla birlekte güzel bir tanitim yapacagim.

Anamin anlattigina göre büyük türk dünyasinin cok kücücük bir köyünde dünyaya gelmisim. Bebek yasinda gurbet ellere düsüp iki kültür arasinda kendi kültürümüzü yarattik adeta. Ve yillar gecti bu yasa geldim dostlarim.Gecinip gidiyoruz iste simdilik.
Herkesin kendine göre bazi yasama amaclari,ümileri vede hedefi vardir! Benimde elbet kendime göre bazi hedeflerim var Allah güc ve ömü verirse bunlari birer birer yerine getirecegiz!
mesela..

"HAYAT" dedigimiz seyin nekadar uzun olmasi mühim degil, yasadigin hayatin ne derecede serefli olmasi mühimdir!

Neyse günü gelince siz dostlarima gereken bilgiyi veririm.
Simdilik bu konu hakkinda daha fazla bilgiye gerek yoktur.

Kendim Elektronic Mühendiziligi örencisiyim Allah izin veripte bitirirsem, büyük bir ihtimal Hardware Chipdesign bransinda devam etmek istiyorum. Özel hayatimda spora asiri bir düskünlügüm vardir!Futbol yüzme, beachvolly... Bunlarinda bazi fotoraflarini ilerleyen zamanlarda bu siteye eklerim.











Fotoraf galerisi icin buraya tiklayin